Monday, January 16, 2012

Azam baru??

Assalamualaikum.


Semalam hari ahad yang. . . terik.

Tibetibe aku na sambung cite aku yang lambat g keje.

Ntah mcm mana hari tu, haribulan terpaksa aku rahsiakan untuk keselamatan diri, (ahha!) aku terlajak bangun pukul 1030.

Gila. Memang gila. Mampos aku. Masa terkebil2 bangun tu, aku terfikir “ah kan best kalau ni zaman belaja lagi, aku ponteng je tros da”.

Tapi tu semua dalam fikiran jelah. Aku tak sangka aku akan mengalami hari tersebut, secepat ini.

Aku bangun, 3x ulang alik g toilet. Buat apa? Tak buat apa2 pun. Pegi sesaja. Blurr gila. Tengok jam mmg xsmpat, kene wat sesuatu ni.

Aku capai lagi hp SEK530i aku yang canggih suatu ketika dahulu, cari no boss.

Adalah aku ckp sket kt boss, len kali aku bgtaw isi perbualan ktorg. Cam bese la boss yang baik lagi ensem itu ckp ‘xde masalah”.

Thanx boss. Bertambah2 ensem boss pasni. Cepat2 aku mndi, dan memecut ke destinasi supaya leh smpai kul 11. Akhirnye aku tiba jugak, dengan kelewatan 5 min.

Tapi xpe, yang penting, terlepas 1 warning. Aku nak keje lama lagi beb. Lagipun aku tak sengaja bangun lambat. Da mmg aku ta sedar jam aku memekik2.

Xpe la mende da jadi pun. So azam aku 2012 ni, aku xnk dtg lmbt g keje sbb terlajak tido.

Ceh azam la sangat. Agak2 apa azam si Azam tahun ni?



****

No comments:

Post a Comment